Translate

torsdag 13 mars 2014

Väntan på bebis

Jag är så rastlös och uttråkad, att det kan vara så långsamt att vara hemma i fantastiskt soligt vårväder med två hyfsat pigga barn? Idag är jag i vecka 39 +3 dvs samma dag som Billie föddes i och även om jag har tre dagar kvar till beräknat datum så känns det som om jag går på övertid redan. 

Efter en tur till Färsna 4H gård blev barnen inspirerade och byggde en gungbräda


 Våra supersnälla granne låter oss ta träd på hans mark precis vid vår tomtgräns. All Mikes lediga tid ägnar han åt att såga och hugga. Han började med att stapla i snickis som vi har uppvärmt då veden snabbt sinade i vedboden och vi tänkte att den skulle torka snabbt. Men efter att värmen kom går det åt otroligt lite ved så nu är vi inte bekymrade för det längre utan siktar in oss på att fylla förråden till nästa vinter.

Den enda nyttan jag gör är att dricka kaffe i solen för att slå ihjäl ännu en timme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar