Translate

torsdag 10 oktober 2013

Att starta en blogg...

Undra om jag ska starta en blogg? Är det verkligen min grej? Vi gör många olika saker här hemma sen vi lämna storstan i Stockholm och bytte liv till ett liv på landet. Kanske att något tycker att det är intressant att läsa om all tobaksodling, syltning, saftning och syrning av diverse saker vi odlar och förädlar här hemma. Och kanske till och med att vi kan få ett och annat tips som hjälp på vägen... Ja, det är värt att försöka. Nu startar jag en blogg!

2 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en blogg! Spännande att läsa om era projekt tycker jag. Ni är ruggigt duktiga må jag säga! Behöver era tips och råd i vår när det är dags att sätta igång med trädgården igen för om sanningen ska fram är mina fingrar inte ett dugg gröna :) / Emma, som typ bor på landet

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommenterar! Ja, vi var inte så gröna om tassarna vi heller men med hjälp av internet klarar man det mesta :) vi flyttade från lägenhet i Sthlm o hit ut på landet men man lär sig på vägen o det är så värt det när man kan ge ungarna morötter direkt från jorden eller ägg

    SvaraRadera