Translate

måndag 14 oktober 2013

Morgonstund...

Efter en harmonisk morgon med gullig barn som ville ligga länge i sängen och mysa blev lämningen på förskolan lika kaotisk som vanligt. Billie vill inte gå ut men har inget val så den gravida mamman måste brottas på hallgolvet för att få på stövlar, byxor och jacka som hon systematisk lyckas sparka av i samma takt de kommer på. Tur att jag tränat kampsport och har några snabba bra grepp att ta till. (Hoppas ingen såg mig...)
För att lugna mina nerver och en arg bebismage var jag tvungen att lunka runt i höstvädret och njuta av tystnaden på tomten



Efter vila tog jag mig ann att dutta färg på den nya låsanordningen Mike snickrade ihop i helgen. Plankförrådet byggde vi förra hösten då jag bestämt mig för att donera det gamla till gethus. Dock har vi knappt något plank att förvara då allt gått åt till att bygga själva huset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar